Πολιτική επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Στην περίπτωση που θα παραδοθούν άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα από τα εγγράφως παραγγελθέντα, ο πελάτης, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία, επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.
Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρία εφόσον τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή και εφόσον είναι εντός εγγύησης, ισχύουν τα ακόλουθα:
-
Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
-
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με πλήρη τη συσκευασία του.
-
Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρθηκε και εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα και το προϊόν είναι εντός εγγύησης, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία.
-
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
-
Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.
-
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.
-
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία.
-
Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρία όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την εταιρία εφόσον συμφωνηθεί εξ αρχής ο τρόπος μεταφοράς.
-
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παράδοσης. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
-
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
-
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
-
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
-
Τα έξοδα αποστολής-παράδοσης δεν επιστρέφονται.
-
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η πληρωμή.
-
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την επιστροφή.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Δεν γίνονται επιστροφές σε αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
Όροι εγγύησης
Η εγγύηση του προϊόντος ισχύει από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ' όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
-
Να υπάρχει η απόδειξη αγοράς συσκευής.
-
Να μην έχουν αλλοιωθεί τα στοιχεία της συσκευής
-
Η βλάβη να μην οφείλεται και να μην είναι άμεση ή έμμεση συνέπεια κακής/λανθασμένης χρήσης, ελλιπούς ή κακής συντήρησης, ατυχήματος, εσκεμμένης κακομεταχείρισης,
-
Τέλος η εγγύηση δεν καλύπτει προβλήματα φυσιολογικής και εύλογης φθοράς λόγω χρήσης
Διαδικασία επιστροφής
Καλέστε στο 210 2817882 για να εκθέσετε το πρόβλημα σε αρμόδιο υπάλληλο, ο οποίος και θα σας καθοδηγήσει για τα περαιτέρω.